torsdag 18 oktober 2007

Nick här

Tja
Äntligen har jag blivit färdig till att skaffa ett konto, sådant händer ju inte av sig själv, jag har haft fullt upp!

Idag har jag surfat 2,5 timmar och är i princip djupfryst, men det var det värt.

"Och imorrn ska jag ner till malmö och åka pool ENSAM, men förhoppningsvis kommer antagligen någon lite senare!" känner igen den kommentaren hmm.
iaf
Poolen som Costas fotade bestämde vi oss för att ta en närmare titt på.














Men vi beslutade oss för att våga oss ännu närmare!














Skitsamma! funkar ej lägga upp fler biler=( Poolen har väldigt djupa kanter och en skrovlig botten, men med lite större hjul, fart och vilja så funkar det mesta, perfekt, då kan costas plaska i den medans jag är i malmö!
Nu ska jag ta ut mina djupfrysta fötter ur ugnen och se om dom tinat, kanske lägger upp lite bilder från venice och huntington senare tillsammans med min setup av brädor. pz bros and stay stoked!
aloha nui loa












Inga kommentarer: